Календарно – тематичне планування з алгебри та геометрії (7,8,10,11класи)
Алгебра 7 клас
( 3год. на тиждень у І семестрі, 2 год. – у ІІ семестрі. Всього 86 год.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів,лист №1\11-6611від 23.12 2004р. Автор підручника
№
п\п
|
Тема уроку
|
К-сть годин
|
Дата
|
1-2
|
Перетворення виразів. Повторення та систематизація мат.
|
2
| |
3
|
Діагностична контрольна робота №1
|
1
| |
Тема 1.Лінійні рівняння з однією змінною.
|
9
| ||
4
|
Рівняння та його корені
|
1
| |
5
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
6-8
|
Лінійне рівняння з однією змінною
|
3
| |
9-10
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь
|
2
| |
11
|
Самостійна робота
|
1
| |
12
|
Контрольна робота №2
|
1
| |
Тема 2. Цілі вирази.
|
7
| ||
13
|
Числові вирази.
|
1
| |
14
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.
|
1
| |
15
|
Числове значення виразу. Розв’язування вправ.
|
1
| |
16
|
Тотожні вирази. Тотожність.
|
1
| |
17
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей.
|
1
| |
18
|
Самостійна робота
|
1
| |
19
|
Контрольна робота №3
|
1
| |
Тема 3.Степінь з натуральним показником.
|
12
| ||
20-21
|
Степінь з натуральним показником.
|
2
| |
22-26
|
Властивості степеня з натуральним показником
|
5
| |
27
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена
|
1
| |
28
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня
|
1
| |
29
|
Самостійна робота.
|
1
| |
30
|
Урок узагальнення матеріалу
|
1
| |
31
|
Контрольна робота №4
|
1
| |
Тема 4. Многочлени.
|
12
| ||
32
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення
|
1
| |
33
|
Додавання і віднімання многочленів
|
1
| |
34
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
| |
35
|
Множення одночлена і многочлена
|
1
| |
36
|
Множення двох многочленів
|
1
| |
37
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
38
|
Розкладання многочленів на множники винесенням спільного множника за дужки.
|
1
| |
39
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
40
|
Розкладання многочленів на множники способом групування.
| ||
41
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
42
|
Самостійна робота
|
1
| |
43
|
Контрольна робота №5
|
1
| |
Тема 5. Формули скороченого множення.
|
16
| ||
44
|
Квадрат двочлена
|
1
| |
45
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
46
|
Різниця квадратів
|
1
| |
47
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
48
|
Сума і різниця кубів
|
1
| |
49-50
|
Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники
|
2
|
Алгебра 7 клас
(ІІ сем. 2години на тиждень, 38 годин)
1-2
|
Використання формул скороченого множення для розкладання мног. на множ.
|
2
| |
3
|
Контрольна робота №6
|
1
| |
4-6
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники
|
3
| |
7-9
|
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів
|
3
| |
10
|
Контрольна робота №7
|
1
| |
Тема 7. Функції
|
10
| ||
11-13
|
Функція. Область визначення та область значень функції
|
3
| |
14,15
|
Графік функції
|
2
| |
16-18
|
Лінійна функція, її властивості та графік
|
3
| |
19
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
1
| |
20
|
Контрольна робота №8
|
1
| |
Тема 8. Системи лінійних рівнянь із двома змінними
|
14
| ||
21
|
Рівняння з двома змінними та його розв’язок
|
1
| |
22
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік
|
1
| |
23
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
1
| |
24
|
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та її розв’язок
|
1
| |
25
|
Графічний спосіб розв’язування систем
|
1
| |
26
|
Спосіб підстановки
|
1
| |
27
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
28
|
Спосіб додавання.
|
1
| |
29
|
Розв’язування вправ . Самостійна робота
|
1
| |
30-32
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними
|
3
| |
33
|
Самостійна робота
|
1
| |
34
|
Контрольна робота №9
|
1
| |
Тема 9. Повторення
|
4
| ||
35
|
Перетворення виразів
|
1
| |
36
|
Розв’язування рівнянь
|
1
| |
37
|
Розв’язування задач
|
1
| |
38
|
Підсумковий урок
|
1
| |
Геометрія 7клас
(1год на тиждень у І сем. 2год. – у другому, всього 54 год. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів,лист №1\11-6611від 23.122004р. За підручником
№
п\п
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
І семестр
|
16
| ||
Тема 1. Найпрстіші геометричні фігури та їх властивості
|
4
| ||
1
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь, кут та їх властивості.
|
1
| |
2
|
Вимірювання відрізків
|
1
| |
3
|
Вимірювання кутів
|
1
| |
4
|
Бісектриса кута. Відстань між двома точками
|
1
| |
Тема 2. Взаємне розташування прямих на площині
|
12
| ||
5
|
Суміжні кути та їх властивості
|
1
| |
6
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
7
|
Вертикальні кути та їх властивості
|
1
| |
8
|
Самостійна робота
|
1
| |
9
|
Паралельні прямі, їх властивості
|
1
| |
10
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості
|
1
| |
11
|
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої
|
1
| |
12
|
Кути, утворені в результаті перетину двох прямих січною
|
1
| |
13
|
Ознаки паралельності прямих
|
1
| |
14
|
Розв’язування вправ
|
1
| |
15
|
Властивості кутів, утворених у результаті перетину паралельних прямих січною
|
1
| |
16
|
Контрольна робота №1
|
1
| |
ІІ семестр
|
38
| ||
Тема 3. Трикутники.
|
18
| ||
17
|
Трикутники і його елементи
|
1
| |
18
|
Рівність геометричних фігур. Рівність трикутників.
|
1
| |
19
|
Перша ознака рівності трикутників.
|
1
| |
20
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
21
|
Друга ознака рівності трикутників.
|
1
| |
22
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
23
|
Третя ознака рівності трикутників.
|
1
| |
24
|
Самостійна робота.
|
1
| |
25
|
Контрольна робота №2
|
1
| |
26
|
Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки.
|
1
| |
27
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
28
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника.
|
1
| |
29
|
Ознаки рівності прямокутних трикутників.
|
1
| |
30
|
Властивості прямокутних трикутників.
|
1
| |
31
|
Сума кутів трикутника.
|
1
| |
32
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості.
|
1
| |
33
|
Нерівність трикутника.
|
1
| |
34
|
Контрольна робота №3
|
1
| |
Тема 4. Коло і круг. Геометричні побудови.
|
14
| ||
35
|
Коло. Круг.
|
1
| |
36
|
Дотична до кола, її властивість.
|
1
| |
37
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
38
|
Коло, описане навколо трикутника.
|
1
| |
39
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
| |
40
|
Коло, вписане в трикутник.
|
1
| |
41
|
Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами. Побудова кута, що дорівнює даному.
|
1
| |
42
|
Побудова бісектриси кута. Поділ відрізка навпіл.
|
1
| |
43
|
Побудова прямої, яка перпендикулярна до даної прямої.
|
1
| |
44
|
Геометричне місце точок.
|
1
| |
45
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
46
|
Метод геометричних місць.
|
1
| |
47
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
| |
48
|
Контрольна робота №4
|
1
| |
Тема 5. Систематизація і повторення навчального матеріалу.
|
6
| ||
49
|
Рівнобедрений трикутник. Ознаки рівності трикутників.
|
1
| |
50
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
51
|
Паралельність прямих. Сума кутів трикутника.
|
1
| |
52
|
Розв’язування вправ.
|
1
| |
53
|
Підсумкова контрольна робота №5
|
1
| |
54
|
Аналіз роботи, підсумковий урок.
|
1
|
АЛГЕБРА – 8
За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Київ 2005р. Лист №1\11-6611 від 23.12.2004р.
Автор підручника А.Г.Мерзляк
(70 годин на рік. 2 год на тиждень, у І семестрі - 32 години)
№ п/п
|
Зміст уроку
|
К-ть год
|
Дата
|
1. Повторення і систематизація навчального матеріалу (4год)
| |||
1
|
Повторення і систематизація знань з теми
«Лінійне рівняння з однією змінною»
|
1
| |
2
|
Повторення і систематизація знань з теми
«Застосування формул скороченого множення»
|
1
| |
3
|
Повторення і систематизація знань з теми
«Функції. Системи лінійних рівнянь з двома змінними»
|
1
| |
4
|
Дiагностична контрольна робота
|
1
|
ДКР
|
2. Раціональні вирази. Додавання і віднімання дробів. (8 год)
| |||
5
|
Аналіз контрольної роботи. Алгебраїчні дроби, раціональні та дробові раціональні вирази. Допустимі значення змінних.
|
1
| |
6
|
Основна властивість дробу.
|
1
| |
7
|
Скорочення дробів і зведення їх до спільного знаменника
|
1
| |
8
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
|
1
| |
9
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
1
| |
10
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота.
|
1
| |
11
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Раціональні вирази. Додавання і віднімання дробів»
|
1
| |
12
|
Контрольна робота з теми «Раціональні вирази.Додавання і віднімання дробів»
|
1
|
КР №2
|
3. Дiї над дробами (10 год)
| |||
13
|
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів
|
1
| |
14
|
Множення дробів
|
1
| |
15
|
Піднесення дробу до степеня
|
1
| |
16
|
Ділення дробів
|
1
| |
17
|
Ділення дробів
|
1
| |
18
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
1
| |
19
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
1
| |
20
|
Тотожні перетворення раціональних виразі. Самостійна робота.
|
1
| |
21
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Дiї над дробами»
|
1
| |
22
|
Контрольна робота з теми «Дiї над дробами»
|
1
|
КР№3
|
4. Раціональні рівняння (10 год)
| |||
23
|
Аналіз контрольної роботи. Раціональні рівняння
|
1
| |
24
|
Раціональні рівняння, їх розв'язування
|
1
| |
25
|
Раціональні рівняння, їх розв'язування
|
1
| |
26
|
Рiвносильнi рiвняння
|
1
| |
27
|
Степінь з цілим показником i його властивостi
|
1
| |
28
|
Стандартний вигляд числа
|
1
| |
29
|
Функцiя у= k/ x, її графiк i властивостi
|
1
| |
30
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Раціональні рівняння»
|
1
| |
31
|
Контрольна робота з теми «Раціональні рівняння»
|
1
|
КР №4
|
32
|
Аналіз контрольної роботи з теми «Раціональні рівняння»
|
1
|
АЛГЕБРА - 8
(2 години на тиждень, у ІI семестрі 38 годин)
№ п/п
|
Зміст уроку
|
К-ть год
|
Дата
|
4. Квадратні корені. Дійсні числа (13 год)
| |||
33
|
Функцiя у= х2 та її графiк
|
1
| |
34
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
1
| |
35
|
Рівняння х2=а
|
1
| |
36
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числовi множини. Етапи розвитку числа
|
1
| |
37
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, частки, степеня
|
1
| |
38
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, частки, степеня
|
1
| |
39
|
Добуток i частка квадратних коренів
|
1
| |
40
|
Тотожність
|
1
| |
41
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
| |
42
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
| |
43
|
Функцiя у = √х, її графiк i властивостi
|
1
| |
44
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Квадратні корені. Дійсні числа»
|
1
| |
45
|
Контрольна робота з теми «Квадратні корені. Дійсні числа»
|
1
|
КР №5
|
5. Квадратні рівняння (9 год)
| |||
46
|
Аналіз контрольної роботи Квадратні рівняння
|
1
| |
47
|
Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування
|
1
| |
48
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
1
| |
49
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
1
| |
50
|
Зведене квадратне рівняння, формула його коренів
|
1
| |
51
|
Теорема Вієта і теорема, обернена до неї
|
1
| |
52
|
Теорема Вієта і теорема, обернена до неї
|
1
| |
53
|
Узагальнення і систем. знань з теми «Квадратні рівняння»
|
1
| |
54
|
Контрольна робота з теми «Квадратні рівняння»
|
1
|
КР №6
|
55
|
Аналіз контрольної роботи.
Квадратний тричлен, його коренi. Розкладання квадратного тричлена на лiнiйнi множники
|
1
| |
56
|
Рівняння, якi зводяться до квадратних
|
1
| |
57
|
Розв'язування рівнянь, якi зводяться до квадратних
|
1
| |
58
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь
|
1
| |
59
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь
|
1
| |
60
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, якi зводяться до квадратних
|
1
| |
61
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, якi зводяться до квадратних
|
1
| |
62
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Квадратний тричлен та його корені»
|
1
| |
63
|
Контрольна робота з теми «Квадратний тричлен та його корені»
|
1
|
КР №7
|
8. Повторення i систематизацiя навчального матерiалу (7 год)
| |||
64
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення. Раціональні вирази
|
1
| |
65
|
Повторення. Дiї над дробами
|
1
| |
66
|
Повторення. Квадратні рівняння
|
1
| |
67
|
Повторення. Квадратні рівняння
|
1
| |
68
|
Підсумкова контрольна робота
|
1
|
КР №8
|
69
|
Аналіз контрольної роботи
|
1
| |
70
|
Розв’язування вправ підвищеної складності
|
1
|
ГЕОМЕТРIЯ – 8
За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Київ 2005р. Лист №1\11-6611 від 23.12.2004р. Автор підручника
(70 годин на рік. 2 години на тиждень, у І семестрі 32 – години)
№ п/п
|
Зміст уроку
|
К-ть год
|
Дата
|
1. Повторення і систематизація навчального матеріалу (4год)
| |||
1
|
Повторення і систематизація знань з теми «Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості»
|
1
| |
2
|
Повторення і систематизація знань з теми «Трикутники»
|
1
| |
3
|
Повторення і систематизація знань з теми «Коло і круг. Геометричні побудови»
|
1
| |
4
|
Повторення і систематизація знань з теми «Коло і круг. Геометричні побудови
|
1
| |
2. Чотирикутники (10 год)1
| |||
5
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутник та його елементи
|
1
| |
6
|
Чотирикутник та його елементи
|
1
| |
7
|
Паралелограм та його властивості
|
1
| |
8
|
Ознаки паралелограма
|
1
| |
9
|
Прямокутник та його властивостi
|
1
| |
10
|
Ромб та його властивостi
|
1
| |
11
|
Квадрат та його властивості
|
1
| |
12
|
Трапеція
|
1
| |
13
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Чотирикутники»
|
1
| |
14
|
Контрольна робота з теми «Чотирикутники»
|
1
|
КР№1
|
3. Вписані та описані чотирикутники (11 год)
| |||
15
|
Аналіз контрольної роботи. Теорема Фалеса
|
1
| |
16
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
1
| |
17
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
1
| |
18
|
Середня лінія трапеції, її властивості
|
1
| |
19
|
Середня лінія трапеції, її властивості
|
1
| |
20
|
Центральнi кути
|
1
| |
21
|
Вписанi кути
|
1
| |
22
|
Вписанi чотирикутники.
|
1
| |
23
|
Описанi чотирикутники
|
1
| |
24
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Вписані та описані чотирикутники»
|
1
| |
25
|
Контрольна робота з теми «Вписані та описані чотирикутники»
|
1
|
КР №2
|
4. Подiбнiсть трикутникiв (7год)
| |||
26
|
Аналіз контрольної роботи. Подiбнi трикутники
|
1
| |
27
|
Узагальнена теорема Фалеса
|
1
| |
28
|
Ознаки подiбностi трикутникiв
|
1
| |
29
|
Ознаки подiбностi трикутникiв
|
1
| |
30
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
| |
31
|
Контрольна робота з теми «Подiбнiсть трикутникiв»
|
1
|
КР №3
|
32
|
Аналіз контрольної роботи з теми «Подiбнiсть трикутникiв»
|
1
|
ГЕОМЕТРІЯ 8
(2 години на тиждень, в II семестрі - 38 годин)
№ п/п
|
Зміст уроку
|
К-ть год
|
Дата
| |||
5. Подiбнiсть трикутникiв (6 год)
| ||||||
33
|
Ознаки подiбностi трикутникiв
|
1
| ||||
34
|
Застосування подiбностi трикутникiв
|
1
| ||||
35
|
Середнi пропорцiйнi вiдрiзки в прямокутному трикутнику
|
1
| ||||
36
|
Середнi пропорцiйнi вiдрiзки в прямокутному трикутнику
|
1
| ||||
37
|
Властивiсть бiсектриси кута
|
1
| ||||
38
|
Контрольна робота з теми «Подiбнiсть трик.»
|
1
|
КР№4
| |||
6. Многокутники. Площi многокутникiв (10 год1)
| ||||||
39
|
Многокутник та його елементи. Опуклi та неопуклi многокутники. Сума кутiв опуклого многокутника
|
1
| ||||
40
|
Вписанi й описанi многокутники
|
1
| ||||
41
|
Поняття площi многокутника. Основнi властивостi площ
|
1
| ||||
42
|
Площа прямокутника
|
1
| ||||
43
|
Площа паралелограма
|
1
| ||||
44
|
Площа трикутника
|
1
| ||||
45
|
Площа трапецiї
|
1
| ||||
46
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Многокутники. Площi многокутникiв»
|
1
| ||||
47
|
Контрольна робота з теми «Многокутники. Площi многокутникiв»
|
1
|
КР №5
| |||
48
|
Аналіз контрольної роботи з теми «Многокутники. Площi многокутникiв»
|
1
| ||||
7. Розв’язування прямокутних трикутникiв (14 год)
| ||||||
49
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
|
1
| ||||
50
|
Теорема Піфагора
|
1
| ||||
51
|
Теорема Піфагора
|
1
| ||||
52
|
Перпендикуляр і похила, їх властивостi
|
1
| ||||
53
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
| ||||
54
|
Контрольна робота № 5
|
1
| ||||
55
|
Аналіз контрольної роботи
|
1
| ||||
56
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
|
1
| ||||
57
|
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів
|
1
| ||||
58
|
Розв'язування прямокутних трикутників
|
1
| ||||
59
|
Розв'язування прикладних задач
|
1
| ||||
60
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Розв’язування прямокутних трикутникiв»
|
1
| ||||
61
|
Контрольна робота з теми «Розв’язування прямокутних трикутникiв»
|
1
|
КР №6
| |||
8. Повторення i систематизацiя навчального матерiалу (8 год)
| ||||||
62
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення. Чотирикутники
|
1
| ||||
63
|
Повторення. Вписані та описані чотирикутники
|
1
| ||||
64
|
Повторення. Подiбнiсть трикутникiв
|
1
| ||||
65
|
Повторення. Многокутники. Площi многокутникiв
|
1
| ||||
66
|
Повторення. Розв’язування прямокутних трикутникiв
|
1
| ||||
67
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
| ||||
68
|
Підсумкова контрольна робота
|
1
|
КР №7
| |||
69
|
Аналіз контрольної роботи.
|
1
| ||||
70
|
Розв’язування вправ підвищеної складності
|
1
| ||||
Алгебра та початки аналізу 10 клас
(70 год., 2 год. на тиждень, резервний час – 8 год.
Навчальна програма для учнів 10 класів загальноосвітніх закладів.За підручником А.Г.Мерзляк)
№
з/п
|
Тема уроку
|
К-сть
год
|
Дата
|
1
|
Повторення матеріалу вивченого у попередніх класах.
|
2
| |
Діагностична контрольна робота
|
1
| ||
2
|
Множини, операції над множинами. Числові множини. Множина дійсних чисел.
|
1
| |
3
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
4,5
|
Числові функції. Способи задання числових функцій. Властивості функцій:
|
2
| |
6
|
Властивості і графіки основних видів функцій.
|
1
| |
7
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій.
|
1
| |
8,9
|
Розв´язування задач.
|
2
| |
10
|
Обернена функція. Розв´язування задач.
|
1
| |
11,
12
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки. Застосування властивостей функцій до розв’язування рівнянь.
|
2
| |
13
|
Рівносильні перетворення нерівностей, метод інтервалів.
|
1
| |
14,
15
|
Розв´язування задач. [Рівняння і нерівності, що містять знак модуля].
|
2
| |
16
|
Розв´язування задач. [Рівняння і нерівності з пар].
|
1
| |
17
|
Контрольна робота № 2.
|
1
|
Тема 2. Степенева функція (14 год.).
№
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
|
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості.
|
1
| |
2
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
3
|
Перетворення коренів. Дії над коренями.
|
1
| |
4,5
|
Розв´язування задач.
|
2
| |
6
|
Функція та її графік.
|
1
| |
7
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
8
|
Ірраціональні рівняння.
|
1
| |
9
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
10
|
Розв´язування задач. [Ірраціональні нерівності. Системи ірраціональних рівнянь].
|
1
| |
11
|
Степінь з раціональним показником, його властивості.
|
1
| |
12
|
Перетворення виразів, які містять степінь з раціональним показником.
|
1
| |
13
|
Степеневі функції, їх властивості та графіки.
|
1
| |
14,15
|
Розв´язування задач.
|
2
| |
16
|
Контрольна робота № 3.
|
1
|
Тема 3. Тригонометричні функції (20 год.).
№ з/п
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
|
Радіанне вимірювання кутів.
|
1
| |
2
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута.
|
1
| |
3
|
Тригонометричні функції числового аргументу.
|
1
| |
4,5
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій.
|
2
| |
6
|
Властивості та графік функції .
|
1
| |
7
|
Властивості та графік функції .
|
1
| |
8
|
Властивості та графік функції .
|
1
| |
9
|
Властивості та графік функції .
|
1
| |
10-12
|
Гармонічні коливання . Розв´язування задач.
|
3
| |
13
|
Контрольна робота № 4.
|
1
| |
14
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу.
|
1
| |
15
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
16
|
Формули додавання.
|
1
| |
17
|
Формули подвійного кута.
|
1
| |
18
|
Формули зведення.
|
1
| |
19-21
|
Розв´язування задач.
|
3
| |
22
|
Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток.
|
1
| |
23
|
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій на суму.
|
1
| |
24-26
|
Розв´язування задач. [Формули пониження степеня; формули половинного кута].
|
3
| |
27
|
Контрольна робота № 5.
|
1
|
Тема 4. Тригонометричні рівняння і нерівності (16 год.).
№ з/п
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
| |||
2
|
Обернені тригонометричні функції: , (означення, властивості, графіки).
|
1
| |
3
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
4
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння
|
1
| |
5
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння
|
1
| |
6
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння і
|
1
| |
7
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Заміна змінних при розв’язуванні тригонометричних рівнян.
|
1
| |
8
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Розв’язування однорідних тригонометричних рівнянь та зведення тригонометричного рівнянння до однор.
|
1
| |
9
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Розв’язування тригонометричних рівнянь виду за допомогою розкладання на множники.
|
1
| |
10
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь.
|
1
| |
11
|
Розв’язування систем тригонометричних рівнянь.
|
1
| |
12
|
Розв´язування задач.
|
1
| |
13
|
Найпростіші тригонометричні нерівності.
|
1
| |
14-15
|
Розв´язування задач.
|
2
| |
16
|
Контрольна робота № 6.
|
1
| |
Систематизація та узагальнення, резервний час
|
8
|
Геометрія 10 клас
(За підручником:Геометрія.10клас.О.Я. Біляніна,Г.І. Білянін, В.О. Швець. Навчальна програма для учнів 10 класів загальноосвітніх закладів.
І семестр – 32 год., 2 год. на тиждень
№
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1. Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії (8 год)
| |||
1.
|
Про логічну побудову планіметрії. Основні поняття. Аксіоми планіметрії
|
1
| |
2.
|
Опорні факти курсу планіметрії
|
1
| |
3.
|
Задачі і методи їх розв’язування
|
1
| |
4.
|
Розв’язування задач з планіметрії
|
1
| |
5.
|
Розв’язування задач з планіметрії
|
1
| |
6.
|
Розв’язування задач з планіметрії
|
1
| |
7.
|
Контрольна робота№1
|
1
| |
8.
|
Аналіз контрольної роботи.
Розв’язування задач і вправ
|
1
| |
Тема2. Вступ до стереометрії (6 год)
| |||
9.
|
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії
|
1
| |
10.
|
Наслідки з аксіом стереометрії
|
1
| |
11.
|
Перерізи
|
1
| |
12.
|
Розв’язування задач на перерізи. Самостійна робота
|
1
| |
13.
|
Розв’язування задач на обчислення і побудову
|
1
| |
14.
|
Контрольна робота №2
|
1
| |
Тема3. Взаємне розміщення прямих у просторі, прямої і площини (8 год)
| |||
15.
|
Взаємне розміщення прямих і площин в просторі
|
1
| |
16.
|
Взаємне розміщення прямої і площини в просторі
|
1
| |
17.
|
Розв’язування задач на взаємне розміщення прямої і площини
|
1
| |
18.
|
Взаємне розміщення прямої і площини. Паралельність прямої і площини
|
1
| |
19.
|
Розв’язування задач на паралельність прямої і площини
|
1
| |
20.
|
Розв’язування задач. Діагностична самостійна робота (20 хв.)
|
1
| |
21.
|
Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок
|
1
| |
22.
|
Контрольна робота№3
|
1
| |
Тема4. Взаємне розміщення площин у просторі (10 год)
| |||
23.
|
Взаємне розміщення двох площин у просторі. Паралельні площини
|
1
| |
24.
|
Властивості паралельних площин
|
1
| |
25.
|
Розв’язування задач на паралельність площини
|
1
| |
26.
|
Паралельне проекціювання. Зображення плоских і просторових фігур на площині
|
1
| |
27.
|
Розв’язування задач на побудову зображень плоских і просторових фігур
|
1
| |
28.
|
Розв’язування задач. Діагностична сам. робота
|
1
| |
29.
|
Узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок. Розв’язування задач
|
1
| |
30.
|
Контрольна робота№4
|
1
| |
31.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач
|
1
| |
32.
|
Підсумкове заняття за семестр. Розв’язування задач.
Семестрове оцінювання
|
1
|
10 клас геометрія
ІІ семестр – 38 год, 2 год на тиждень
№
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
| ||||
Тема5. Перпендикулярність прямих і площин у просторі (13 год)
| |||||||
33.
|
Перпендикулярність прямих у просторі
|
1
| |||||
34.
|
Розв’язування задач на перпендикулярність прямих у просторі
|
1
| |||||
35.
|
Перпендикулярність прямої та площини у просторі.
|
1
| |||||
36.
|
Розв’язування задач на перпендикулярність прямої та площини
|
1
| |||||
37.
|
Перпендикуляр і похила.
Теорема про три перпендикуляри
|
1
| |||||
38.–39.
|
Розв’язування задач на перпендикулярність прямих, прямої і площини в просторі
|
2
| |||||
40.
|
Перпендикулярність площин. Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин
|
1
| |||||
41.
|
Розв’язування задач на перпендикулярність площин
|
1
| |||||
42.
|
Розв’язування задач. самостійна робота (20 хв.)
|
1
| |||||
43.
|
Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок
|
1
| |||||
44.
|
Контрольна робота№5
|
1
| |||||
45.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач
|
1
| |||||
Тема6. Кути і відстані у просторі (13 год)
| |||||||
46.
|
Кути у просторі
|
1
| |||||
47.
|
Розв’язування задач на кути у просторі
|
1
| |||||
48.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота
|
1
| |||||
49.
|
Відстані у просторі
|
1
| |||||
50.
|
Розв’язування задач на відстані у просторі
|
1
| |||||
51.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота
|
1
| |||||
52.
|
Ортогональне проекціювання
|
1
| |||||
53.
|
Розв’язування задач на ортогональне проект.
|
1
| |||||
54.
|
Розв’язування задач на кути і відстані у просторі
|
1
| |||||
55.
|
Діагностична самостійна робота
|
1
| |||||
56.
|
Урок узагальнення та систематизації знань, умінь,
|
1
| |||||
57.
|
Контрольна робота№6
|
1
| |||||
58.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач
|
1
| |||||
Тема 7. Узагальнення і систематизація вивченого навчального матеріалу.
(12 год)
| |||||||
59.
|
Основні фігури геометрії та їх розміщення у просторі
|
1
| |||||
60.
|
Розв’язування задач на використання властивостей паралельності прямої і площини
|
1
| |||||
61.–62.
|
Розв’язування задач на використання властивостей паралельності прямої і площини
|
2
| |||||
63.
|
Перпендикуляр і похила до площини, відстані та кути у просторі
|
1
| |||||
64.
|
Розв’язування задач на використання властивостей перпендикулярності прямої і площини
|
1
| |||||
65.
|
Розв’язування задач на використання властивостей паралельності та перпендикулярності площин
|
1
| |||||
66.
|
Діагностична самостійна робота
|
1
| |||||
67.
|
Розв’язування задач
|
1
| |||||
68.
|
Контрольна робота№7
|
1
| |||||
69.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач
|
1
| |||||
70.
|
Підсумкове заняття. Розв’язування задач і вправ.
Семестрове оцінювання
|
1
| |||||
Академічний рівень За програмою «Математика, 2010.»
№
|
Год.
|
Тема уроку
|
Дата
| ||
1 семестр (48 годин)
| |||||
Повторення 3год
| |||||
1
|
Повторення вивченого у 10 класі
| ||||
2
|
Повторення вивченого у 10 класі
| ||||
3
|
Діагностична контрольна робота №1
| ||||
Похідна та її застосування (26 годин)
| |||||
Поняття похідної. Обчислення похідних (13 годин)
| |||||
1
|
[Неперервність та границя функції]
| ||||
2
|
[Неперервність та границя функції]
| ||||
3
|
Задачі, що приводять до поняття похідної
| ||||
4
|
Означення похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної
| ||||
5
|
Правила обчислення похідних
| ||||
6
|
Правила обчислення похідних
| ||||
7
|
Правила обчислення похідних
| ||||
8
|
Таблиця похідних
| ||||
9
|
Розв’язування задач
| ||||
10
|
[Похідна складеної функції]
| ||||
11
|
[Похідна складеної функції]
| ||||
12
|
Розв’язування типових вправ
| ||||
13
|
Контрольна робота № 2
| ||||
Застосування похідної до дослідження функцій {13 годин)
| |||||
14
|
Достатня умова зростання (спадання) функції
| ||||
15
|
Достатня умова, зростання (спадання) функції
| ||||
16
|
Критичні точки функції. Точки екстремуму
| ||||
17
|
Критичні точки функції. Точки екстремуму
| ||||
18
|
Застосування похідної до дослідження функцій
| ||||
19
|
Застосування похідної до дослід
ження функцій і та побудови графіків функцій]
| ||||
20
|
Застосування похідної до дослі
дження функцій [та побудови графіків функцій]
| ||||
21
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку
| ||||
22
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку
| ||||
23
|
Розв’язування задач прикладного змісту
| ||||
24
|
Розв’язування задач прикладного змісту
| ||||
25
|
Розв’язування типових задач
| ||||
26
|
Контрольна робота № 3
| ||||
Показникова та логарифмічна функції (22 години)
| |||||
27
|
[Степінь із довільним дійсним показником]
| ||||
28
|
Показникова функція, її властивості та графік
| ||||
29
|
Показникова функція, властивості та графік
| ||||
30
|
Показникові рівняння
| ||||
31
|
Показникові рівняння
| ||||
32
|
Показникові рівняння
| ||||
33
|
Показникові нерівності
| ||||
34
|
Показникові нерівності
| ||||
35
|
Розв’язування задач. Самостійна робота
| ||||
36
|
Логарифми та їх властивості
| ||||
37
|
Логарифми та їх властивості
| ||||
38
|
Логарифми та їх властивості [Натуральний логарифм]
| ||||
39
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік
| ||||
40
|
Логарифмічні рівняння
| ||||
41
|
Логарифмічні рівняння
| ||||
42
|
Логарифмічні рівняння
| ||||
43
|
Логарифмічні нерівності
| ||||
44
|
Логарифмічні нерівності
| ||||
45
|
Дослідження показникової та логарифммічної функцій методами математичного аналізу
| ||||
46
|
Розв’язування типових вправ
| ||||
47
|
Контрольна робота № 4
| ||||
48
|
Узагальнення матеріалу, вивчено
го за І семестр
| ||||
II семестр (57 годин)
| |||||
Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики (12 годин)
| |||||
49
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку
| ||||
50
|
[Перестановки,розміщення, комбінації]
| ||||
51
|
[Перестановки,розміщення, комбінації]
| ||||
52
|
Випадкова подія та випадковий дослід. Відносна частота події
| ||||
53
|
Класичне означення ймовірності
| ||||
54
|
Класичне означення ймовірності
| ||||
55
|
Використання комбінаторних схем для обчислення ймовірності
| ||||
56
|
Розв’язування задач на обчислення ймовірностей
| ||||
57
|
Поняття про статистику. Генеральна сукупність і вибірка. Вибіркові характеристики
| ||||
58
|
Графічне подання інформації про вибірку
| ||||
59
|
Розв’язування типових задач
| ||||
60
|
Контрольна робота № 5
| ||||
Інтеграл та його застосування (20 годин)
| |||||
61
|
Означення первісної
| ||||
62
|
Основна властивість первісної. Таблиця сервісних
| ||||
63
|
Правила знаходження сервісних
| ||||
64
|
Знаходження первісних, що задовольняють задані початкові умови
| ||||
65
|
Розв’язування задач на знаходження первісних
| ||||
66
|
Розв’язування задач на знаходження первісних
| ||||
67
|
Геометричний зміст і означення визначеного інтеграла. Формула Ньютона-Лейбніца
| ||||
68
|
Визначений інтеграл. Формула Ньютона-Лейбніца
| ||||
69
|
Властивості визначених інтегралів
| ||||
70
|
Розв’ язування задач на обчислення інтегралів
| ||||
71
|
Розв’язування задач на обчислення інтегралів
| ||||
72
|
Розв’язування задач на обчислення інтегралів
| ||||
73
|
Обчислення площ криволінійних трапецій
| ||||
74
|
Обчислення площ плоских фігур
| ||||
75
|
Обчислення площ плоских фігур
| ||||
76
|
Обчислення площ плоских фігур
| ||||
77
|
[Обчислення об’ємів тіл]
| ||||
78
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач
| ||||
79
|
Розв’язування типових задач
| ||||
80
|
Контрольна робота № 6
| ||||
Повторення курсу алгебри та початків аналізу (19 годин)
| |||||
81
|
Функції, їх властивості та графіки
| ||||
82
|
Функції, їх властивості та графіки
| ||||
83
|
Степенева функція. Корінь п-го степеня. Степінь із раціональним показником
| ||||
84
|
Ірраціональні рівняння та нерівності
| ||||
85
|
Тригонометричні функції та їх властивості
| ||||
86
|
Тригонометричні формули
| ||||
87
|
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь
| ||||
88
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь
| ||||
89
|
Тригонометричні нерівності
| ||||
90
|
Показникова функція
| ||||
91
|
Показникові рівняння та нерівності
| ||||
92
|
Логарифмічна функція
| ||||
93
|
Логарифмічні рівняння та нерівності
| ||||
94
|
Похідна функції
| ||||
95
|
Застосування похідної до дослідження функцій
| ||||
96
|
Інтеграл та його застосування
| ||||
97
|
Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики
| ||||
98
|
Контрольна робота № 7 (підсумкова)
| ||||
99
|
Узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри та початків аналізу
| ||||
Резервний час (6 годин)
| |||||
100
|
Повторення поняття відсотка. Задачі на відсотки
| ||||
101
|
Найбільш поширені способи розв’язання рівнянь
| ||||
102
|
Основні способи розв’язання систем рівнянь
| ||||
103
|
Основні види нерівностей та способи їх розв’яз.
| ||||
104
|
Розв’язування задач на встановлення відповідностей
| ||||
105
|
Тренувальні тести за програмою шкільного курсу алгебри та початків аналізу
| ||||
11 КЛАС. ГЕОМЕТРІЯ
Академічний рівень за програмою «Математика, 2010.»
(2 години на тиждень, усього — 70 годин. Автор підручника Апостолова )
№
|
Тема уроку
|
Дата
| |||
І семестр (32 години)
| |||||
Координати та вектори у просторі (16 годин)
| |||||
1
|
1
|
Прямокутна система координат у просторі
| |||
2
|
1
|
Відстань між точками
| |||
3
|
1
|
Координати середини відрізка
| |||
4
|
1
|
Рух у просторі та його властивості
| |||
5
|
1
|
Симетрія в просторі
| |||
6
|
1
|
Паралельне перенесення в просторі
| |||
7
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
8
|
1
|
Вектори у просторі. Рівність векторів
| |||
9
|
1
|
Операції над векторами та їх властивості
| |||
10
|
1
|
Колінеарність і компланарність векторів
| |||
11
|
1
|
[Розкладання векторів за трьома некомпланарними векторами]
| |||
12
|
1
|
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами
| |||
13
|
1
|
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами
| |||
14
|
1
|
[Рівняння площини та сфери]
| |||
15
|
1
|
Розв’язування типових задач
| |||
16
|
1
|
Контрольна робота № 1
| |||
Многогранники (16 годин)
| |||||
117
|
1
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути
| |||
118
|
1
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники
| |||
119
|
1
|
Призма. Пряма і правильна призми
| |||
20
|
1
|
Призма. Пряма і правильна призми
| |||
21
|
1
|
Площі бічної та повної поверхонь призми
| |||
22
|
1
|
Площі бічної та повної поверхонь призми
| |||
23
|
1
|
Паралелепіпед
| |||
24
|
1
|
Паралелепіпед
| |||
25
|
1
|
Піраміда. Правильна піраміда
| |||
26
|
1
|
Піраміда. Правильна піраміда
| |||
27
|
1
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди
| |||
28
|
1
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди
| |||
29
|
1
|
Правильні многогранники
| |||
30
|
1
|
Розв’язування типових задач
| |||
31
|
1
|
Контрольна робота № 2
| |||
32
|
1
|
Узагальнення матеріалу, вивченого в І семестрі
| |||
II семестр (38 годин)
| |||||
Тіла обертання (14 годин)
| |||||
33
|
1
|
Циліндр і його елементи
| |||
34
|
1
|
Перерізи циліндра площинами
| |||
35
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
36
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
37
|
1
|
Конус і його елементи
| |||
38
|
1
|
Переріз конуса, паралельний площині основи. Зрізаний конус і його елементи
| |||
39
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
40
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
41
|
1
|
Куля і сфера
| |||
42
|
1
|
Взаємне розміщення кулі та площини. Переріз кулі площиною
| |||
43
|
1
|
Площина, дотична до сфери
| |||
44
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
45
|
1
|
Розв’язування типових задач
| |||
46
|
1
|
Контрольна робота № 3
| |||
Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (14 годин)
| |||||
47
|
1
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда
| |||
48
|
1
|
Об’єм призми
| |||
49
|
1
|
Об’єм піраміди
| |||
50
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
51
|
1
|
Об’єм циліндра
| |||
52
|
1
|
Об’єм конуса
| |||
53
|
1
|
Об’єм кулі
| |||
54
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
55
|
1
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра
| |||
56
|
1
|
Площа бічної та повної поверхонь конуса
| |||
57
|
1
|
Площа сфери
| |||
58
|
1
|
Розв’язування задач
| |||
59
|
1
|
Розв’язування типових задач
| |||
60
|
1
|
Контрольна робота № 4
| |||
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, резервний час (10 годин)
| |||||
61
|
1
|
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі
| |||
62
|
1
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
| |||
63
|
1
|
Кути і відстані у просторі
| |||
64
|
1
|
Координати та вектори в просторі
| |||
65
|
1
|
Многогранники. Площі поверхонь та об’єми многогранників
| |||
66
|
1
|
Тіла обертання. Площі поверхонь та об’єми тіл обертання
| |||
67
|
1
|
Контрольна робота № 5 (підсумкова)
| |||
68-70
|
3
|
Узагальнення навчального матеріалу
| |||
Немає коментарів:
Дописати коментар