Вільний той, хто може говорити правду, шасливий той, чию правду розуміють і прощають, мудрий той, хто правдою не завдає болю ... Успіхів і миру!!!

Дуже рада, що Ви заглянули

! Сьогодні

"Антивірус"


Роботи моїх учнів  

 Блоги:
 1.Авдоніна Олександра
2.Дідик Вікторії
3.Іванишин Мирослави
4.Цяпича Андрія
5.Шмигель Марти
6.Лабик Ярини
7.Білецької Орисі
8.Матрипули Володимира
9.Звіра Марка "Суперкари"
10.Гринкевича Максима                                          http://maksym-98.blogspot.com/
11.Верещака Романа

12.Кішовара Дмитра
13.Волошин Надії  "Хто яко Бог?"
14.Гапон Вікторії "Спорт - здоровий образ життя"
15.Мулявко Соломії  "Аніме"
16.Бачинської Софії  "Дорамщик"
17.Баканова Віталія  "NOIZE MC"
http://noizemcwer.blogspot.com/
18.Цабан Вікторії  "Європа"
http://tsaban-viktoriy.blogspot.com/
19.Голінки Володимира
http://123gogogo123.blogspot.com/


      Малюнки учнів в програмі " Paint"

                         Роботи Цяпича Андрія (10клас)




Робота Пукас Марти (9клас)
Робота Кліщ Юлії (8клас)
Робота Ляльки Вікторії (9клас)




Програма
товариства «Юні інформатики та інтелектуали»,
клубу «Антивірус» 

                                                                            Вчитель
                                                                  Томчук
Тетяна Ярославівна
                        

Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення про глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а також створення власних інформаційних ресурсів на основі вивчених додатків пакету MS Oficce.



Проблемна тема:
Розвиток інформаційної компетентності учнів засобами проектної діяльності
Власні очикувння:
По закінченні навчання за даною освітньою програмою, що навчаються повинні вміти створювати презентації, фільми, слайд-шоу, візитки, буклети, працювати з графічними об'єктами, проводити різні маніпуляції з ними.
Контроль знань і умінь учнів перевіряється за розробленими ними індивідуальними проектами в кінці кожного розділу.
Практичні роботи Комп'ютерного практикуму методично орієнтовані на використання методу проектів, що дозволяє диференціювати і індивідуалізувати навчання. Можливе виконання практичних занять у позаурочний час в комп'ютерному класі чи вдома.
На навчальних та практичних заняттях звертається увага учнів на дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни
Основні знання та вміння
Учні повинні знати:
• Основні правила та інструкції з техніки безпеки при роботі з ПК;
• Набір необхідних інструментів для створення презентацій, фільму, публікацій;
• Основні принципи використання інформаційних технологій;
• Принципи роботи з додатками пакета MS Office;
• Основні засоби форматування та редагування;
• Алгоритм побудови і принципи структурування індивіду-ального проекту;
• Основні принципи дизайну;
• Як додавати зображення, музику, відео в індивідуальні проекти.
Учні повинні вміти:
• Здійснювати пошук інформації для індивідуального проекту (в Інтернеті, сканувати, фотографувати і т.д.). Вміти зберегти в необхідному форматі;
• Готувати текст і ілюстраційний матеріал для проекту;
• Користуватися засобами додатків для написання слайда/ сторінки: створювати слайд / сторінку, використовувати гіперпосилання, форматувати текст, користуватися таблицями;
• Використовувати розмітки, макети, шаблони для створення слайд / сторінки;
• Підготувати та продемонструвати свій проект;
• На практиці застосувати створений проект
Пан роботи гуртка
1. Створення презентацій.
1.1 Налаштування вікна Power Point.
1.2 Форматування тексту. Дизайн.
1.3. Графічні об'єкти. Угрупування, копіювання.
1.4 Настройка анімації.
1.5 Гіперпосилання.
1.6 Спецефекти.
1.7 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу).
1.8 Створення власної презентації.

2. Використання програми Movie Maker для створення фільмів.
2.1 Огляд програмних можливостей.
2.2 Підготовка матеріалу для створення фільму.
2.3 Вставка титрів.
2.4 Вставка звуків.
2.5 Настройка спецефектів.
2.6 Збереження проекту та фільму.
2.7 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу).
2.8 Створення власного фільму.
3. Використання програми Notebook для створення дидактичного матеріалу до уроків.
3.1 Огляд програмних можливостей.
3.2 Фон слайда. Використання Колекції.
3.3 Розміщення на слайді об'єктів, їх
форматування.
3.4 Гіперпосилання.
3.5 Відеозапис.
3.6 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу).
3.7 Створення дидактичного фрагмента до уроку.
3.8 Створення дидактичного фрагмента до уроку.
4. Використання програми MS Publisher.
4.1 Огляд програмних можливостей.
4.2 Типи публікацій, набори макетів.                           
4.3 Розміщення інформації.
4.4. Форматування об'єктів.
4.5 Вставка зображень.
4.6 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу).
4.7 Створення візитки.
4.8 Створення буклету. ,
4.9 Створення веб-сторінок.

Крім клубу “Антивірус” товариство об’єднує  учнів школи, які беруть активну  і результативну участь у всеможливих  конкурсах, а саме:
v Кенгуру;
v Олімпус;
v Колосок;
v Бобер;
v Дистанційні олімпіади
 І надалі брати активну участь у всеможливих конкурсах і олімпіадах, а також в проведенні позакласних заходів,

предметних тижнів.

Немає коментарів: