22.05 Натискаєте на посилання, яке є під текстом , і як висвітить
/печать/ берете / отмена/.
Тоді працюєте. Роботи мені.
15.05/ 1) 6 клас, математика
- подивитись відеоурок "Все про звичайні дроби" відкрити відео
- поворити теорію за підручником п.7,8 відкрити підручник
- виконати за збірником (Захарійченко) №36, 39, 43 відкрити збірник
- виконати інтерактивну вправу "Додавання та віднімання звичайних дробів" відкрити вправу
12.05 Доброго дня. Сьогодні пишемо роботу . Фотографуємо, або робимо скріншот кінцевого результату і кидаємо мені.
Тиснемо на посилання і починаємо тест.
30.04. Привіт. Сьогодні пишемо роботу . Фотографуємо, або робимо скріншот кінцевого результату і кидаємо мені.
Тиснемо на картинку і починаємо тест.
Координатна площина. Тест 52 (6 клас)
Тест на тему “Координатна площина” розроблено для шостих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “Математика 6 клас” О.С. Істер. мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Координатна площина”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми. увага випускникам: не дивлячись на те, що даний тест тільки за 6 клас, раджу вам обов’язково його пройти. Це буде …
27.04.Привіт. Працюємо далі. Будуємо - малюємо. Акуратно.
Лисиця
(7,5;5),
(-4;7), (-3;7), (-3;9), (1;1), (3;0), (5;-0,5), (7;-4), (7;-8), (10;-5),
(13;-3), (17;-2), (19;-2), (17;-3), (14;-7), (7;-9), (6;-10), (2;-10), (2;-9),
(5;-9), (3;-8), (1,5;-6) (0,5;-3),(0,5;-10),(-2,5;10), (-2,5;-9), (-1;-9),
(-1;-3), (-3;-10), (-6;-10), (-6;-9), (-4,5;-9), (-3;-4), (-3;0,5), (-4;3),
(-5;3), (-7,5;4), (-7,5;5)
Кит
1) (- 10; – 4), (- 10; – 3), (- 7; 6), (1; 6), (8; –
2), (11; 2), (11; – 4), (- 10; – 4).
2) (- 6; 1), (- 6; 3), (- 4; 3), (- 4; 1), (- 6; 1).
3) (- 5; 10), (- 5; 11), (- 1; 11), (- 1; 10).
4) (- 3; 6), (- 3; 11).
5) (- 10; – 2), (- 5; – 2), (- 5; – 4).
6) (- 10; – 3), (- 5; – 3).
25.04.
Хто ще не зрозумів, то подивіться відео.
А тепер - до роботи.
1. 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2), (7; 1,5), (5; 0), (4; 0),
(4; – 1,5), (3; – 1), (3; – 1,5), (4; – 2,5), (4,5; – 2,5), (- 4,5; – 3), (3,5; – 3), (2; – 1,5),
(2; – 1), (- 2; – 2), (- 2; – 2,5), (- 1; – 2,5), (- 1; – 3), (- 3; – 3), (- 3; – 2), (- 2; – 1),
(- 3; – 1), (- 4; – 2), (- 7; – 2), (- 8; – 1), (- 7; 0), (- 3; 0).
2) Око: (5; 2).
2. (-9;4), (-6;3), (-6;2), (-3;3), (-1;3), (1;4), (0;7), (0;8), (1;9), (3;9), (2;9,5), (2;10), (0;10),
(-1;8), (-1;7), (0;5), (-1;5), (-2;8), (-7;10), (-9;12), (-8;10), (-10;11), (-8;9),(-10;10),
(-9;8), (-10;8),(-8;7), (-7;7), (-3;5), (-5;4), (-9;4)
19.03.20.
Дорогі діти, перевірте правильність розв'язання дом. завдання./ там де рівняння/
А зараз наша робота сьогодні:
перейдіть за посиланням і пройдіть тест 48 і 49 /натисніть на малюнок/. Результат запишіть.
Удачі.
Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
Тест 49 (6 клас)
Тест на тему “Розв’язування задач за допомогою рівнянь” розроблено для шостих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “Математика 6 клас” О.С. Істер. мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Розв’язування задач за допомогою рівнянь”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми. увага випускникам: не дивлячись на те, що даний тест тільки за 6 клас, раджу …
Розв’язування рівнянь. Тест 48 (6 клас)
Тест на тему “Розв’язування рівнянь” розроблено для шостих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “Математика 6 клас” О.С. Істер. мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Розв’язування рівнянь”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми. увага випускникам: не дивлячись на те, що даний тест тільки за 6 клас, раджу вам обов’язково його пройти. Це буде …
Дорогі діти. Відпочинок - це добре, але рівняння вас чекають. Успіхів.
1. Розв'яжіть рівняння: Відповіді
а) 4(х – 5) = 3х; ----------- 5/8
б) 6(х + 2) = 18; -------------------------- 1
в) 2(2х + 4) = -3х; -------------------------- -8/7
г) 2(х + 3) = 3(х - 4); --------------- 18
д) -(3х + 1) = 2х; -------------- -0,2
е) 3(2х – 5) = 5х + 3; ----------------- 18
ж) 2(у - 6) – 3y = 4y – y; ------------ -3
з) 2(x + 1,5) – 2 = x – 3; -------------- -4
к) 5,6х – 6 + 1,4x = 2,5(х - 1); ---------- 1
л) -0,3(3 - х) = 0,3х + 0,3(5х + 2);-------- -1
м) ; ------------ -5/3
н) 3x - (3,5 - 2х) = 3. --------- 12
Немає коментарів:
Дописати коментар